مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-18سياسي

مسیر انتخاب| خیز جریانات سیاسی برای مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم


گروه ها و احزاب سیاسی فعالیت جدی خود را برای حضور موثر در انتخابات مجلس 1402 شروع کرده اند که بخشی از این فعالیت ها را در این گزارش بخوانید.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ مسیر انتخاب: چند ماه دیگر فضای سیاسی کشور کاملا درگیر با فضای انتخاباتی خواهد شد.

با این حال گروه ها و احزاب سیاسی فعالیت جدی خود را برای حضور موثر در انتخابات مجلس 1402 را از هم اکنون شروع کرده اند، در همین جهت این بسته خبری نکاتی از فعالیت های انتخاباتی گروه های سیاسی را برای مخاطبان خبرگزاری فارس جمع آوری و ارائه می دهد.

در زیر آخرین رویدادهای انتخاباتی را توسط جریان های سیاسی، احزاب، چهره های و فعالان سیاسی را ملاحظه کنید:  همایش فصلی خانه احزاب  همایش نقش احزاب در انتخابات صبح پنجشنبه ( 22تیرماه 1402) در سالن اجتماعات وزارت کشور و با حضور دبیران کل و معاونان احزاب و چهره های سیاسی برگزار شد.

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در این نشست گفت: بهتر است به جای شورای نگهبان، خود احزاب برخی از اصول را برای حضور در انتخابات رعایت کنند به طوری که اگر کسی فساد اخلاقی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی دارد، مانع از ورود او به عرصه انتخابات شوند.

حداد عادل: از افراد کارآمدتر حمایت خواهیم کرد اواخر خرداد ماه رییس شورای ائتلاف در وبیناری با مسوولان شورای ائتلاف سراسر کشور گفت: مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر انتخاب| خیز جریانات سیاسی برای مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم

مسیر انتخاب| خیز جریانات سیاسی برای مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم